måndag 11 november 2013

HEMSIDA

Våran hemsida: www.kennelteam1m.se  kommer att läggas ner till sommaren 2014.

Som det ser ut i nu läget så blir det blogg, http://kennelteam1m.blogspot.se/

där jag kommer försöka lägga in om hundar, resultat osv.


Om jag nu inte hittar en bättre leverantör och lite enklare, då jag själv är inte så super teknisk på det med hemsidor osv.

Just nu är jag bra trött att få 2 olika fakturer (de säger det är omöjligt att ha bara 1 faktura) av leverantören vi har idag + man inte kan få nytt lösenord och därför har vi inte kunnat uppdatera våran hemsida. Vilket känns surt, då vissa hundar inte finns längre, nya resultat har det blivit, osv.
Sen är det inte billigt att ha den hemsida också mycket krångel jag + många andra har haft med det företaget.

De säger de ska vara hjälpsamma, men de dumförklarar en mer än hjälper till.

Så blir att hitta annat företag eller så ha bara blogg (man kan söka på bloggen också, om man tex. letar efter någon hund).

Härstamningar kan man bla hitta på SKK´s hunddata (väldigt smidigt), för den som tycker det är roligt att läsa stamtavlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar